Pagina 1 van de 20 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 195

Onderwerp: INSCHRIJVEN voor PES 2016 online toernooien bij Pesholland

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011

INSCHRIJVEN voor PES 2016 online toernooien bij Pesholland

Pesholland bestaat 5 jaar!

Voor ons 5-jarig jubileum starten we een speciale online competitie met PES2016. Men speelt niet met standaard teams, maar de deelnemers krijgen de kans om hun eigen team te perfectioneren met een heus onderling transfersysteem en een competitie in divisies. Deelname is volledig gratis!

Pesholland Masterleague Online

De deelnemers krijgen namelijk nu een team vol met toegewezen spelers (gegenereerd door onze partners bij www.pesdb.net). De gemiddelde rating van de beste 11 spelers van dit start team is 78 en er worden clubnamen onderverdeeld naar keuzelijsten die we voor de start zullen inventariseren bij de deelnemers. De deelnemer past zijn verkregen team qua spelers aan bij het kopje transfers in Team Edit Mode, slaat het team op en volgt de instructies op zodat hij met dit team online kan spelen in de player lobbies tegen de andere Pesholland leden in competitieverband.

Transfermarkt
    Pesholland zal een heuze transfermarkt opzetten in het forum, waarin er halverwege en aan het eind van het seizoen onderling gehandeld kan worden onderling voor spelers. Ook zal Mino Raiola in deze twee periodes speciale spelers aanbieden in het forum, zodat er met hem persoonlijk via prive bericht of openbaar in het forum onderhandeld kan worden voor de aankoopt van deze spelers.

Pesholland Florijnen
    Pesholland creëert een speciale Pesholland munteenheid(Pesholland Florijnen) en verdeelt een startsom onder de deelnemers. Per wedstrijd kan men Pesholland florijnen winnen. Natuurlijk verdient men meer als men wint, dan als men gelijkspeelt of verliest. Wees niet bang, de betere spelers die hoger op de ranking staan, verdienen in verhouding minder volgens een formule die gebaseerd is op de pesholland (algehele) ranking. Hoe beter de deelnemer zijn positie in de ranking en hoe beter de spelers van de deelnemers zijn, des te hoger de gages. Het is met deze formule onmogelijk om een teamgemiddelde van 85 spelerrating te behouden, zeker als je niet alles wint.

Balans van de competitie
    De balans tussen goede en slechtere spelers, zal dus in de kosten/baten worden rechtgetrokken waar mogelijk.
    Bijvoorbeeld, een goede speler uit divisie 1 koopt van Mino Raiola de speler Zlatan Ibrahimovic, het teamgemiddelde gaat daardoor met 2 punten omhoog. Dan zal deze deelnemer dat meteen voelen in de spelergages en verdiensten.
    Als de deelnemer zijn gages niet kan betalen in de eerstvolgende periode, zal Mino Raiola een speler uitkiezen uit het team van deze deelnemer om te verkopen in de online markt en koopt deze speler dus af voor een niet al te hoog bedrag(lees woekerbedrag). Mino Raiola zal vervolgens aan het eind van de week op het forum de speler gaan veilen, waarbij de gedupeerde deelnemer (samen met alle andere pesholland deelnemers) kan proberen om deze speler met verlies terug te kopen.

Divisies & ranking
    De Pesholland League competitie zal per seizoen 2 tot 3 maanden duren. Elke week zal je van pesholland een tegenstander toegewezen krijgen uit jouw divisie waarmee je binnen die week een afspraak mee moet maken(dit kan middels het forum en whatsappgroepen die voor elke divisie gemaakt worden)
    Vervolgens worden die uitslagen door ons bijgehouden in onze standen en pesholland ranglijst(vergelijkbaar met de fifa ranglijst van landen). Aan het eind van het seizoen kan je dan promoveren, degraderen of blijven in jouw divisie.

In welke divisie begin ik?
    Iedereen wilt natuurlijk tegen tegenstanders van hetzelfde of vergelijkbaar niveau spelen. Om die reden zullen de beheerders van de community zo veel mogelijk kwalificatiecups tussen 20 september en 1 oktober proberen te organiseren tegen de mensen die zich inschrijven om op die manier tot een eerlijke indeling te komen. Laat je zelf dus vooral veel zien hier op het forum en op PES online zelf, zodat we een goed beeld van jou krijgen!

Wat wordt er van mij verwacht?
    Ondanks drukte met je werk, gezin, familie of vrienden is het belangrijk dat wanneer je jezelf inschrijft voor de competitie dat je er alles aan zult doen om je wedstrijden allemaal te spelen voor de vastgestelde einddatum van de competitie.
    Om de competitie uitdagend te houden en tot eerlijke resultaten te komen is het dan ook zeer gewenst dat iedereen hier ook echt voor gaat.
    Om het treffen van je tegenstanders te vergemakkelijken neem je de volgende stappen:

- zorg dat je aanwezig bent op de vooraf afgesproken wedstrijddagen.
    - zorg dat je al je tegenstanders hebt uitgenodigd in je vriendenlijst van je console.
    - spreek met elkaar af op het forum.pesholland.nl om elkaar te treffen in de lobby.
    - stuur elkaar PM op het forum om elkaar te treffen in de lobby.
    - stuur elkaar berichten via de console om elkaar te treffen.
    - We weten dat MYCLUB altijd erg leuk is. Toch vragen we om de community voorkeur te geven wanneer je ziet dat er tegenstanders online zijn waartegen je moet spelen.

Aangezien PES2016 erg goed blijkt te worden, kan iedereen zich opmaken voor het leukste seizoen ooit!

PLAATS EEN BERICHT IN DIT TOPIC MET JOUW GAMERTAG EN SCHRIJF JE DAARMEE IN!

De deelnemers reeds ingeschreven:

PS4
    1. Pesholland-Do
    2. Mr_Pro_Evo-D
    3. E_C_Oneill
    4. MANO_MKR
    5. ReconditeNL
    6. Diepzalig11
    7. DCraneBMF
    8. Kinglars
    9. Olav
    10. Boefkee95
    11. dlp_nl
    12. Orlando-west
    13.Big Boss
    14. Shopke
    15. Sanderrr070
    16. YuveBMF
    17. Manitoo
    18. JeffMania
    19. Andy-Pes2013
    20. Mangoe-83
    21. J-H-M
    22. G1zmo27
    23. Streak74
    24. Romski-JR
    25. Rosje070
    26. Goldporky
    27. PESsoldier
    28. GioGio
    29. BDT
    30. A-Jenaeu
    31. BootlegBMF
    32. JariSkamp
    33. The_rock04
    34. henkdenhaag
    35. the-tank-010
    36. Ma-Vi-Di
    37. Elitelive
    38. Winmeister
    39. Ongame26
    40. NL_BigBoss
    41. DuTcH-zRipZx
    42. pessimist
    43. Eliesjeng

44. Dutch-zRicozx
    45. Loveslovescoffee
    46. Legend7
    47. Thechef999
    48. teeuwenhan
    49. Fct
    50. Speknek070
    51. djagerman
    52. ProGamer6T1S
    53. c080172m
    54. little-amazigh
    55. Prachy
    56. PkTae

Reserve:
    Lars22speler
    theDNA
    Gerald0
    Heissenberrug
    Geff55

XBOXONE
    1. Krintepapje
    2. JEYJ0223
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

PS3
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

Xbox360
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Laatst gewijzigd door Kinglars; 13-10-15 om 16:06.

Ben erbij, echt een toegevoegde waarde voor mij wat betreft PES! Boefkee95
    'Forget about it'

A1 speler
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik doe ook me.

Gamertag : Ebusje

Jeugdinternational
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Ben er weer bij!
    Orlando-west

Xbox 360 gebruikers
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Zo wat heb ik zin in deze PES

Voetbal Legende
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Lekker zeg! Ik kan niet wachten, staat weer een mooie jaargang voor de boeg.

Wereld Voetballer van het Jaar Shopke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Ik doe ook weer mee!

Groetjes, Shopke
    2 Game or not 2 game!

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Ik heb er ook zin in!

Er staat jullie wat moois te wachten qua competitie opzet. 😉

Europese Subtop speler