Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Option file PS3 PES 2011 met verwerkten zomertransfers

Option file PS3 PES 2011 met verwerkten zomertransfers

Omdat we onze discussie hier moeten voorzetten; nogmaals de vraag voor een PS3 option file met de verwerkten zomertransfers. Heb je er één gevonden? Graag een link posten.

Dank u!

Dit zou erg handig zijn. Ik heb de naar mijn mening belangrijkste transfers handmatig moeten doorvoeren, en hier zit te veel tijd in. Een update file zou echt goed van pas komen in de toekomst!!

Denk niet dat het snel zal komen eerlijk gezegd... Wat versta je onder belangrijk?

Je moet ermee oppassen hoor want er zitten vaak virussen op die files die je zelf moet downloaden van het internet... Iemand dat ik ken heeft prijs met als resultaat een ps3 die niet meer opstart!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ismail El Azimani Bekijk Berichten
    Je moet ermee oppassen hoor want er zitten vaak virussen op die files die je zelf moet downloaden van het internet... Iemand dat ik ken heeft prijs met als resultaat een ps3 die niet meer opstart!
    Hier had ik nooit bij stilgestaan, wist niet eens dat het kon... Ik download wel van betrouwbare site, vind ik. Hoe gebeurde dat dan? En heeft 'ie het gerepareerd? Heeft trouwens iemand een patch voor Duitsland?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ismail El Azimani Bekijk Berichten
    Maar je scant de file toch eerst met een virus scanner voordat je het download, ik heb nergens geen problemen mee.

Maar komen er voor PES2012 ook van deze optione files uit dat iemand weet?

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    yep, en het wordt nog makkelijker ook...

meer info volgt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Wang Bekijk Berichten
    Denk niet dat het snel zal komen eerlijk gezegd... Wat versta je onder belangrijk?
    Ik neem aan dat je verwijst naar mijn post Maarten. Met de naar mijn mening belangrijkste transfers bedoel ik dat ik de spelers handmatig heb getransfereerd naar de clubs die voor mij van belang zijn. Dit sla ik dan op als ML data en op deze manier kan ik dus met een up2date Juventus of AS Roma spelen tegen vrienden. Nu zijn er natuurlijk veel meer transfers die plaatsvinden, maar er zijn ergens heus wel een paar diehard PES freaks die zin hebben om alle transfers door te voeren en hier dan een bestandje van maken en deze sharen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Varun Mahabier Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat je verwijst naar mijn post Maarten. Met de naar mijn mening belangrijkste transfers bedoel ik dat ik de spelers handmatig heb getransfereerd naar de clubs die voor mij van belang zijn. Dit sla ik dan op als ML data en op deze manier kan ik dus met een up2date Juventus of AS Roma spelen tegen vrienden. Nu zijn er natuurlijk veel meer transfers die plaatsvinden, maar er zijn ergens heus wel een paar diehard PES freaks die zin hebben om alle transfers door te voeren en hier dan een bestandje van maken en deze sharen.
    Ja, denk dat je wel gelijk heb... Ach, ik heb alleen die van Ajax, PSV enzo gedaan. Dat volstaat voor mij wel.

Forum Rechten