Pagina 61 van de 61 EersteEerste ... 1151596061
Resultaten 601 tot 605 van de 605

Onderwerp: Ben je nieuw? Stel je hier voor

Hallo Psss'rs,

Heb al heel lang meegelezen.

Ik heet Raoul (gmrtage: Baffie) speel al 20jr sinds de n64 pes/iss. ik ben idd een 40+ gamer.

Heb sinds kort een ps4 en hoop dat ik dit jaar mee kan doen met wat competitie's.

Hallo allemaal,

Ik zal me maar even voorstellen, ik ben Benjamin, 33 jaar en uit het verleden een groot liefhebber van PES. Ik heb de mooiste verhalen over mijn sterren van toen, Castelo, Minanda, Espimas en Ivanov in goal....geweldige tijd man! Ik ben er nu een paar jaartjes uit maar wil na al de goede verhalen over de nieuwe PES weer graag de draad oppakken. Ik game tegenwoordig op mijn laptop en ben dus te vinden op steam, voeg me daar gerust toe..steamID is Jaymin. Dat s het wel even voor nu :-)

Hoi,

Ik ben Rob, 32 jaar oud en speel pes 2017 vanaf morgen weer op me ps4. Erg veel zin in aangezien pes 2016 ook magistraal was. Jullie kunnen me toevoegen al je wil, psn id; RobBruinsma1984

Grtz

Hoi iedereen,

Ik zelf heb in het verleden al op pesholland mij geregistreerd maar kwam nooit aan mijn matchen door werk enzovoort.
    Vandaag heb ik me dus weer ingeschreven, ik speel al pes sinds 2006 samen met mijn neef JVD_JORDY alsook mijn goede vriend Prachaya aka Prachy
    Ik vroeg me af of hier ook veel Belgen zijn zodat we mss een gezamelijke groep kunnen starten om eventueel competitie te zijn tegen en samen met pesholland.
    Aangezien België volgens mij niet echt in de hype zit van PES zoals in nederland zou ik dit wel graag eens willen weten!
    Teamnaam CRJ [BELGIUM]
    Gamertag : Jony-Crijns
    Groeten, Jony

Pupil
    Ingeschreven
    Mar 2017
    heey iedereen laten we Pes even flink gaan promoten !!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten