Pagina 1 van de 61 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 605

Onderwerp: Ben je nieuw? Stel je hier voor

Hybride Weergave

Red face Ben je nieuw? Stel je hier voor

WELKOM!

Stel je hier voor om kennis te maken met onze PES Community...

groet elkaar hier regelmatig om de bekende warme deken van Pesholland.nl te laten voelen.
    Laatst gewijzigd door ManoMoker1982; 14-12-11 om 00:43.

VestriVox has entered the building

Hoi Allemaal!

Daar zijn we weer haha. Deze keuze zal jullie goed doen, en zeker in de toekomst zal je hier veel plezier aan beleven!
    Verder is mijn naam nog steeds Jordy, ben ik 23 jaren oud, en ben ik verzot op voetbal! Buiten zoveel mogelijk wedstrijden bekijken studeer ik Communicatie & Media Design aan de Rotterdamse Hogeschool.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust, zit je ergens mee, PM me gerust.

Groetjes,
    Jordy

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Jordy, wederom welkom

Ingeschreven
    Sep 2011

Ook ik stel me even voor, Admin nummer 2

Hi guys,

Samen met Jeroen, FC Malta, ben ik beheerder van de site en het forum als hobbyproject in mijn vrije tijd.

Ik speel voornamelijk PES op de Xbox met vrienden thuis, of ik ben af en toe online te vinden... Gamertag: ManoMoker1982

als je vragen hebt of je wilt je steentje bijdragen, aarzel dan niet en stuur mij of Jeroen een berichtje.

grtz Mano

Een goede avond Mano. Ik weet niet zo goed of ik nu welkom moet zgegen, of gewoon goede avond haha. Jammer dat je alleen op xbox speelt! Hopelijk kunnen we toch op de een of andere manier samen eens een potje doen

Groetjes,
    Jordy

Ingeschreven
    Sep 2011
    Ik denk dat er in de toekomst niet alleen via Mypes, maar ook echte toernooi events kunnen worden georganiseerd...

Of toch een PS3 kopen dan maar

Haha, het lijkt me echt geweldig om een keer een middagje in een kroeg een beetje PES met elkaar te spelen!

Moderator
    Ingeschreven
    Sep 2011

Voorstellen

Hallo, Ik ben Emircan en mn gamertag is Diepzalig
    Ik speel vooral Online en MasterLeagueOnline dus als je een potje wilt spelen op de xbox36 voeg maar toe!!
    Als je nog iets wilt weten over me moet je het vragen.

Heey, ik ben Carsten en speel(de) PES op de PS2 en nu op de PS3!
    Mijn PS3 naam is Carstborg! Zou het leuk vinden een keertje een potje tegen iemand hier te spelen : )

Pesholland Redactie Manitoo Stevens's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Hallo ik ben Manitoo en speel al sinds dat pro evolution soccer gemaakt is pes
    vroeger was het international superstar soccer ik speel veel de mlo ik ben benieuwd naar MyPes en naar de
    toernooien en of competitie`s die via pesholland worden georganiseerd ik ben zeker van de partij
    mijn gamertag is Manitoo

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten