Pagina 2 van de 61 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 605

Onderwerp: Ben je nieuw? Stel je hier voor

Welkom allemaal! Leuk te horen dat jullie ook volop zin hebben in de nieuwe toernooien!

Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Laatst gewijzigd door Varun Mahabier; 10-05-12 om 19:33.

Hoi hoi, ik ben Ismail en speel heeeeeeeel graag PES op mijn ps3. Ik speel voornamelijk toernooien online of gewoon snelwedstrijden online. Mijn favoriete ploegen zijn Barça of Engeland. Mij kan je normaal gezien vinden/toevoegen onder de naam "Izzyke1982".

Groetjes en tot ziens/hoors!

Ik ben Timothy, 24 jaar, had me al voorgesteld op het oude PES Holland forum maar sinds die door deze vervangen is zal ik me nogmaals voorstellen.
    Ik begon met ISS (& ISS Deluxe) op de Super Nintendo, later op de Nintendo64 en op de Gamecube. En speel PES sinds het eerste deel voor de PS2, heb deeltje 4 helaas nooit gespeeld, maar verder is mijn collectie compleet.

Speel sinds PES2008 op de PS3 en dat bevalt goed. Ik speel meestal gewoon Exhibition tegen vrienden op de bank. Maar soms als ik alleen ben speel ik ook wel BAL en ML. Voor mensen die een keer serieus Legends online willen spelen voeg me maar toe, mijn PSID is TvdH-NL als ik niet meteen reageer op een berichtje, we zitten hier met meerdere jongens in huis en de Playstation staat gewoon in de kamer dus niet alleen ik speel hier PES op.

Succes met dit nieuwe forum, ziet er goed uit!!

Moderator
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Aii Pes4 was echt een van de beste PES ooit denk ik(voor mij), ook mijn 1ste pes..

Europese Subtop speler Candeman23's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Ik ben Can, 16 jaar, Turks. Ik ben een groot fan van Pes, Begon al sinds 2004 met PS2.
    Ik speel vaak online en gemeenschap. Ik deed mee met Konami cup van de hele wereld. Ik werd uiteindelijk 2-de, staat op me profiel
    Ik speel vaak met Real Madrid en Spanje. Ik speel ook vaak 2 tegen 2 met een vriend die goed kan combineren.
    Ik ben erg blij dat er een forum is voor Pes want ik kon het nergens vinden. Ik heb trouwens 645 punten op Pes11 Online.
    Als mensen met mij willen spelen op PS3 voeg mij toe: Candeman23
    Ik zou het erg fijn vinden als jullie mij toevoegen en lekker met mij een potje voetbal gaan spelen
    Laatst gewijzigd door Candeman23; 18-09-11 om 00:43.

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    welkom allen!

Can, Emircan, Timothy, Ismail, Varun, Jeroen... binnenkort zie ik jullie op de digitale velden

Hallo ik ben Rick en speel als MustangMan1966.
    Sinds Iss en PES bestaat speel ik al. Het is en blijft het beste voetbal spel.

C2 speler
    Ingeschreven
    Sep 2011

eventjes voorstellen

Goedendag ik ben Ömer Öztürk, ben 29 jaar 82 kilo en 1.76 meters lang en werk bij een transportbedrijf dat sierteelt vervoerd. Ik ben woonachtig in Vlaardingen samen met mijn vriendin Samantha Langelaan.
    Ik ben turks van komaf (dat had je aan m`n naam wel kunnen zien) maar ben geboren en getogen in Nederland. Heb mn MBO diploma Internationaal Handel/Groothandel.
    Ik heb een dochtertje van 4 zij woont bij haar moeder en is om de week bij mij. Heb 2 zusjes 1tje is al getrouwd en de andere woont nog bij onze ouders.
    Ben sinds mijn 12/13e jaar al een Konami fan, al weet ik niet precies meer hoe de eerste spel er toen nog uitzag wel weet ik dat ik samen met mijn neef dag en nacht all series van ISS hebben gespeeld. Ik kan daarom ook niet wachten tot ik de laatste deel van PES mag spelen.
    Ik ben een trouwe PES fan, het leukste vind ik Become a Legend Mode. Doordat ik zelf heel erg van voetballen houd en ik al altijd een profspeler had willen worden is deze spelmode heel erg aantrekkelijjk en doe ik dan ook niets anders dan deze mode te spelen. Ik ben zeer tevreden met het spel PES 2011 al kunnen er wel wat verbeteringen worden toegepast. Maar ik heb geen spel van FIFA aangechaft omdat ik simpelweg geen fan ben van EAGames. Het ziet er zo kinderlijk uit altijd. Ik hoop dat je een beeld van me heb kunnen schetsen, ben een PES fan in hart en nieren. Voeg me toe PSN en we spelen een potje. Dan zul je zien of ik de waarheid spreek of niet ;-)
    PSN naam ozturk82

Aangenaam
    Laatst gewijzigd door Ozturk82; 19-09-11 om 10:39.

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    welkom Omer...

ik zou bijna een PS3 aanschaffen om je uit te dagen, ik ben benieuwd hoe hoog je in de rankings zal eindigen

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten