Pagina 3 van de 61 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 605

Onderwerp: Ben je nieuw? Stel je hier voor

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    welkom Rick!

C2 speler
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Mano, je bent van harte welkom. Daag me uit en oordeel zelf ;-)

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    dan hoop ik voor jou dat community games niet ten koste van de punten gaan

anders hou je niets over

Hey Welkom Omer! Mooie introductie! Speel je nooit gewoon Pes zeg maar? Alleen BAL? Ik heb het in 2009 wel gespeeld maar daarna begon het me toch te vervelen. Komt denk ik meer omdat ik spelen tegen de CPU nooit zo boeiend vind om eerlijk te zijn.. Ik hoop dat je straks ook van de partij bent met de toernooitjes!

C2 speler
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Hey FCMALTA, dankjewel. Jawel met de neefjes spelen we natuurlijk gewoon voetbal, maar ik speel dagelijks (vraag maar aan mn meissie) BAL. Het is zo mooi om een team op de sleeptouw te nemen, awards te winnen. Het was toch altijd een beetje een droom van me om de swerelds beste voetballer te worden. Ik zal zekers met de toernooien aanwezig zijn, vorig toernooi was mijn neefje nog van de partij. verder als de eerste ronde is hij niet gekomen helaas maar verwachting is met de volgende; dat we gaan knallen!! Komt helemaal goed ik houd het in de gaten

@ Mano..... Er is altijd baas over baas en de bal is rond zeggen wij altijd. je weet nooit wat er gaat gebeuren!! ;-)

C2 speler
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Hallo allemaal, Veel plezier jongens dadelijk met PES 2012!!! ;-)

Ik zal me weer voorstellen,
    Sander, 18 jaar. PES speler sinds 2003, PES filmpjes maken sinds 2005.
    Mijn Youtube PES kanaal is http://www.youtube.com/spooky1611
    Grootste PES-fan kanaal van de wereld. Erg highty ranked in the community. Goede contacten en projectjes met Adam Bhatti van winning eleven blog bijvoorbeeld.

Daarnaast doe ik nog een gamekanaal, http://www.youtube.nl/DagelijksHD, samen met een bekende youtuber http://www.youtube.nl/ditismilan

Doe een opleiding Mediavormgeving, das dus heel breed, van grafisch, websites, tot film maken en fotografie, animatie. van alles wat!

Eindelijk weer eens een nederlandse community, PES leeft niet zo erg in NL! maar dit is toch wel geweldig!

Greetz en welkom allen!

voorstellen

hoi i am angelseye on xbox360

on ps3 its the same nickname angelseye

Een Belgisch lid!

Hallo, mijn naam is Lars, 20 jaar en wonende in België.

Ik speel PES sinds PES 5 op de PS2, PES 2010 was mijn eerste versie op de PS3.

Ben via Facebook op deze site terecht gekomen en hoop hier veel 'zielsverwanten' tegen het virtuele lijf te lopen!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten