Pagina 51 van de 61 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 605

Onderwerp: Ben je nieuw? Stel je hier voor

Europees Voetballer van het Jaar Romski Rasta's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snuifski Bekijk Berichten
    Tja mensen ben Snuifski.
    42 jarige mafkees die nog steeds gamed en vanaf iss superstar soccer verre voorloper op de supernintendo en de erste pro evo op de ps2 al helemaal verslaafd is aan deze voor mij nog steeds beste voetbalgame.
    Ook maar eens besloten lid te worden van een community met dezelfde gamers met een voorliefde voor PES.
    Hier zelfde Snuifski, je hebt je lotgenoten gevonden :-)
    Lachen man :-)

Hallo ik ben Pieter! Gamertag: chicken no27 Lijkt me leuk om met landgenoten te pessen! Voeg me toe als vriend als je in het bezit bent van een xbox 360 ! Mijn voorkeur gaat uit naar een sportief en recreatief potje! 😉👍

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicken No Bekijk Berichten
    Hallo ik ben Pieter! Gamertag: chicken no27 Lijkt me leuk om met landgenoten te pessen! Voeg me toe als vriend als je in het bezit bent van een xbox 360 ! Mijn voorkeur gaat uit naar een sportief en recreatief potje! 😉👍
    Welkom pieter! Voeg me toe, manomoker1982, dan doen we eens een potje

Voetbal Legende
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Hey Chicken(Pieter dus..), we hadden elkaar al ff gesproken op Xbox live! Top dat je je hier hebt aangemeld. In December begint de nieuwe competitie houdt de site dus in de gaten, zal je ook ff een berichtje op live sturen tegen die tijd

Moderator MrNRG1982's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicken No Bekijk Berichten
    He Chicken!
    Leuk, weer een nieuwe member erbij. Add mij ook: MrNRG1982
    Tot op de xbox!
    Wanna play? Come get some!

Europese Subtop speler Olav's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Besef me net dat ik hier al wel actief ben maar nog niet heb voorgesteld.. Bij deze.

Ik ben Olav, 16 jaar en heb PES 2008 t/m 2014 voor de PS3. PES2009 was de eerste, wat een spel he? Heb ook FIFA gespeeld en soms beiden maar PES blijft mijn favoriet. PSN is fc-olav en je kan me altijd pm'en voor een vriendschappelijk potje. Pas op: ik scoor vaak in de laatste minuut.
    Laatst gewijzigd door Olav; 15-01-14 om 22:52.

Pupil
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Ik ben al een aantak jaartjes aangesloten bij PES Holland.
    Weet niet meer of ik mij al voorgesteld hebt.
    Ik ben waarschijnlijk de oudste van ieder....54 inmiddels maar nog steeds verslaafd aan mijn 360.
    Ik heb veel spellen maar PES is toch mijn favoriet.
    Nu heb ik wel problemen met het spel...ik win nauwelijks en wordt daar erg gefrustreerd van.
    Is dat omdat ik trager ben geworden of gebruuk ik de verkeerde knoppen.
    Ik zal de tips en trucs in de gaten houden en wellicht kunnen jullie mij advies geven.

Voetbal Legende
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Hey Frederiko!

Welkom bij PESHOLLAND ! Je zal inderdaad 1 van de oudste hier zijn, maar leeftijd maakt hier niet uit. We gaan in december met seizoen 2 beginnen. De beste manier om PES te leren is gewoon door aan onze competities mee te doen, en tijdens wedstrijden dingen leren van andere. Beetje in de party lullen hoe die andere dingen aanpakken. Aan het begin van pesholland was ik matig, maar nu 3 jaar verder is mijn niveau echt omhoog gegaan en ik ben denk ik niet de enige!

Kijk hier voor onze competities

A1 speler
    Ingeschreven
    Nov 2013
    hey pesgamers, ik speel al PES sinds PES 6 uit kwam, ik ben 19 jaar, ik woon in breda. speelt op XBOX360 wil graag meer tegen nederlandse PESgamers spelen,

Moderator MrNRG1982's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kendrick14 Bekijk Berichten
    hey pesgamers, ik speel al PES sinds PES 6 uit kwam, ik ben 19 jaar, ik woon in breda. speelt op XBOX360 wil graag meer tegen nederlandse PESgamers spelen,
    Welkom!
    Weer een xboxer erbij: altijd goed. Doe je al mee aan een toernooi?
    Wanna play? Come get some!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten