Pagina 60 van de 61 EersteEerste ... 105058596061 LaatsteLaatste
Resultaten 591 tot 600 van de 605

Onderwerp: Ben je nieuw? Stel je hier voor

haii

Hey peepz,

Mijn naam is patrick hendriks uit almelo en heb sindskort weer besloten om pes te gaan spelen!!!

Groetjes,

Pupil ErozTheBes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Hallo Allemaal mijn naam is Joshua sinds kort een PS4 en pes 2016 komt morgen binnen mijn gamertag is ErozTheBest voeg mij toe als je wilt en veel succes allemaal.

Pupil
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Nieuw op dit forum?... JA. Nieuw in PES? Absoluut niet. Ben al een fan van Konami en zn footie sinds de ISS tijd op de SNES, waarop ik m speelde in de Japanse versie genaamd Perfect Eleven. Tijd lang FIFA gespeeld en lekker daar wezen skillen sinds 2010, maar sinds enige tijd weer terug nu EA er de laatste jaren weer een potje van heeft gemaakt. FEELS GOOD TO BE BACK!!

Hallo ik ben Bruno en ik ben gek op computer spelletjes vooral die met voetbal te maken hebben. Vandaar dat ik ook Fifa speel. Ik vind het echt leuk om hier mee te mogen doen!!! Hallo allemaal!!!

Pupil Damian''s Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Hallo allemaal! Mijn naam is Damian en ik ben achttien jaar oud. Ik heb de voorgaande jaren meerendeel FIFA gespeeld maar ben op den duur van het afgelopen jaar over gestapt naar PES. Reden? De gameplay..

Pupil
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Paul en mijn gamenaam is Paulus1908,ik speel PES sinds 1997(ISS)maar dit is eigenlijk het eerste jaar dat ik ook echt online speel.Verder ben ik waarschijnlijk de oudste speler hier,werk in een slagerij en ben getrouwd en heb 2 dochters.

Hallo allemaal!

Ik speel al jaren PES sinds de eerste Playstation, PEs 14 en 15 heb ik minder gespeeld en toen speelde ik ook nog wel eens Fifa bij vrienden, maar sinds 2016 er is speel ik weer alleen PES op mijn PS4, vooral de MyClub modus (ik heb de FTP versie omdat ik toch enkel de MyClub modus speel!)
    Meestal speel ik 1 of 2 potjes na het werk en ga daarna verder met mijn RPG games zoals Fallout 4.
    Nu kwam ik via google op dit forum terecht, dit lijkt me een leuke manier om nieuwe spelers en tegenstanders te leren kennen!
    Mocht er iemand zin hebben in een gezellig en sportief potje PES, voeg me dan even toe op PSN, m52b28 is mijn ID.

Groeten Peter

C2 speler
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Yo Pessers!

Mijn tag is johninho123 op de ps4!

Greetz
    Laatst gewijzigd door johninho12; 30-06-16 om 16:35.

Eredivisiespeler Andy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Wil graag weer meedoen met seizoen 2016😃

Eredivisiespeler Andy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Voor pes2017 natuurlijk😃

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten