Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Voetbalstreams

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012

Voetbalstreams

Heej,

straks El Clasico, maar aangezien ik geen sport1 heb ben ik aangewezen op de streams. Ik heb een paar keer geprobeerd te kijken via streaming, maar dit gaat altijd heel erg traag en bovendien komen er te pas en te onpas reclames in beeld die niet weg te klikken zijn.. Kijken jullie wel eens naar streams en welke sites zijn volgens jullie echt de moeite waard?

/HC/

Moderator MrNRG1982's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HairyCallahan Bekijk Berichten
    Heej,

straks El Clasico, maar aangezien ik geen sport1 heb ben ik aangewezen op de streams. Ik heb een paar keer geprobeerd te kijken via streaming, maar dit gaat altijd heel erg traag en bovendien komen er te pas en te onpas reclames in beeld die niet weg te klikken zijn.. Kijken jullie wel eens naar streams en welke sites zijn volgens jullie echt de moeite waard?

/HC/
    Roja directa
    Wanna play? Come get some!

Europees Voetballer van het Jaar Romski Rasta's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Accountje aanmaken bij Unibet: http://adserving.unibet.com/redirect...42485&bid=8442 en vervolgens een keer een storting maken, wat geld op je account laten staan en je kunt altijd gratis voetbal kijken online met gewoon net Engels commentaar

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Echt? ik heb een account op Unibet, maar ad geen idee dat je dan gratis kon kijken.. Roja Directa is bij mij vaak heel erg haperig. Heb jij daar geen last van? Heb ik net voor niks de tweede helft gekeken met Russisch commentaar

Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HairyCallahan Bekijk Berichten
    Echt? ik heb een account op Unibet, maar ad geen idee dat je dan gratis kon kijken.. Roja Directa is bij mij vaak heel erg haperig. Heb jij daar geen last van? Heb ik net voor niks de tweede helft gekeken met Russisch commentaar
    Soms is het idd klote. Gister heb ik zelf niet gekeken, dus geen idee!

Voetbal Legende
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Wat een clasico was het gister. Een matig Barca wist Real op gelijkspel te houden. Real was echt beter gister(mag ook wel na al die vorige keren). Barca maakte wel het mooiste doelpunt van de avond. Wat een knal van Dani Alves was dat zeg.

C2 speler
    Ingeschreven
    Nov 2011
    http://livetv.ru/en/ Ook links naar SopCast kanalen...

Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rdeheus Bekijk Berichten
    http://livetv.ru/en/ Ook links naar SopCast kanalen...
    Kan ik dan ook zondag Fey-Aja in redelijke kwaliteit kijken?

Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingston Woody Bekijk Berichten
    Accountje aanmaken bij Unibet: http://adserving.unibet.com/redirect...42485&bid=8442 en vervolgens een keer een storting maken, wat geld op je account laten staan en je kunt altijd gratis voetbal kijken online met gewoon net Engels commentaar
    Woods, kan je voorkauwen waar in Unibet je dat moet doen?

Europees Voetballer van het Jaar Romski Rasta's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Ja ga naar live wedden. Daar vind je live streams en een programma welke er allemaal uitgezonden worden en wanneer.. Zelf kijk ik altijd bij bet365 alleen kun je daar als Nederlander geen account aanmaken. Die zenden echt ALLES uit en met engels commentaar. Die bookmakers bieden al die wedstrijden aan om gedurende de wedstrijd op te wedden en daar hoort natuurlijk beeld bij. Geniaal ook hoor. Ik zal anders wel een topic aanmaken misschien op het forum waar we kunnen discussieren over het wedden op voetbal. Ik heb dit een tijdje best serieus gedaan en hier kun je mist je je bankroll goed kunt beheersen en discipline hebt echt makkelijk geld mee verdienen.. Het is de enige variant van gokken op internet waarbij je als gokker echt kans maakt om ook op lange termijn winst te maken

Forum Rechten