Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Hoe installeer ik een Option File

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012

Hoe installeer ik een Option File

Heej PESsers,
    Volgens mij spelen behoorlijk wat mensen nog zonder Option File. Zonde! Met een option file is PES helemaal compleet. dan heb je geen North London of Swearcle, maar gewoon Arsenal en Swansea. Ook kloppen de shirt van alle clubs/landen. Zonder OF zijn de uitshirts van bijvoorbeeld Brazilië en Argentinië hetzelfde en zijn de shirts en logo's van heel erg veel teams verkeerd. Hieronder één van de betere OF's. Als je de stappen volgt heb je binnen drie kwartier alles geinstalleerd. Het stelt echt niks voor, alleen moet je een paar honderd keer klikken

Je moet beginnen met het installeren van Versie 1. Als die klaar is doe je versie 2 etc... Je hoeft niet alle versies direct te doen, je kunt ook gewoon V1 dowloaden en installeren en dan over een week of zo V2. Ikzelf heb alleen V1 gedaan, omdat dan al alle shirts, logo's etc kloppen. Die updates bevatten extra stadions en dergelijke

http://www.gtmpesworld.com/p/dl-center-eu.html

Stappen:

1. Download the Option File
    2. Unzip it (I unzip it onto my desktop using WinRAR)
    3. Insert USB stick into PC
    4. Make a new folder on your USB called PS3, then inside that create another folder called SAVEDATA
    5. Put the OF into the SAVEDATA folder, so on your USB you will have PS3>SAVEDATA>all the folders from the OF
    6. Plug USB stick into PS3
    7. Go to Game-Saved Data Utility
    8. Find your USB stick
    9. All the kits etc should show as single files, along with an Edit Data file, and a System Data file
    10. Start at the first kit, press Triangle while you are on it, a Copy option will appear
    11. Copy onto your PS3
    12. Repeat for all kits (this may take about 30 minutes but it is worth it)
    13. Also copy the Edit Data from the OF, but NOT the System Data
    14. Unplug your USB stick
    15. Load up PES2012
    16. Voila!

Wat krijg je als je de Option File geïnstalleerd hebt:

ALL TEAMS GIVEN THEIR ACTUAL NAMES.

TEAM EMBLEMS ADDED.

EVERY TEAM FULLY KITTED OUT IN 2011-12 KITS. YOU WILL NEED TO UNLOCK 'PHYSIQUE 2' FROM THE EXTRA CONTENT SECTION FOR TIGHT JERSEYS, AFRICAN PUMA KITS FOR EXAMPLE. DO THIS BEFORE INSTALLING.

LEAGUE / CUP LOGOS ADDED. *NOTE* GOLD CUP IS NOW THE COPA AMERICA.

LEAGUE STRUCTURES EDITED

18 NPOWER CHAMPIONSHIP TEAMS ADDED, THEY ARE:

BIRMINGHAM, BLACKPOOL, BRIGHTON, BURNLEY, CARDIFF, CRYSTAL PALACE, DERBY, HULL, IPSWICH, LEEDS, LEICESTER, MIDDLESBROUGH, NOTTINGHAM FOREST, PORTSMOUTH, READING, SOUTHAMPTON, WATFORD AND WEST HAM.

18 BUNDESLIGA TEAMS ADDED, THEY ARE:

MAINZ, BORUSSIA DORTMUND, HOFFENHEIM, HANNOVER, FREIBURG, HAMBURG, BAYER LEVERKUSEN (LICENSED), BAYERN MUNICH (LICENSED), HERTHA BERLIN, KAISERSLAUTERN, WOLFSBURG, NURNBERG, KOLN, WERDER BREMEN , MONCHENGLADBACH, STUTTGART, AUGSBURG AND SCHALKE.

EXTRA CHAMPIONS LEAGUE TEAMS APOEL AND BATE ADDED.
    Laatst gewijzigd door HairyCallahan; 16-02-12 om 12:07.

Wereld Voetballer van het Jaar Shopke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Ik heb bij PES2011 ook de GMT OF gebruikt en ben er zeer over te spreken.
    Bij PES 2012 heb ik nog niets geinstallereerd, omdat ik eigenlijk nog wacht op de volledige winter transfer update (DLC) of heeft dit geen enkele invloed op de instellingen? Ik ben dan bang dat gegevens niet meer kloppen en spelers door elkaar staan etc.
    2 Game or not 2 game!

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ik heb daar vorig jaar geen last van gehad, ik denk niet dat dit invloed heeft. Deze Option File is puur voor het correct maken van logo's, shirts en dergelijke. Transfers worden door Konami gepatched. Je kunt nog een paar dagen wachten, want die patch wordt half februari al verwacht. Dan weet je zeker dat er niks raars gebeurd.

Jeugdinternational
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Bedankt voor de heldere uitleg ik ga dit morgen ff installeren ;-)

Ingeschreven
    Oct 2011
    Ik heb de option file toch maar gewoon geinstalleerd. Wat ik trouwens nu wel weer heb net als bij PES 2011 dat de namen van de Bundesliga en die van de N Power Championship onveranderd zijn. Dus nog steeds de oude standaard nep namen en geen Huntelaar bij Schalke etc. Hoe kan dit komen want dit had ik de vorige keer ook? Terwijl ik alles overgezet heb naar de harde schijf van de ps3.
    2 Game or not 2 game!

Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harderwijk Bekijk Berichten
    Bedankt voor de heldere uitleg ik ga dit morgen ff installeren ;-)
    Nou ja even... je bent er toch zeker zo'n 25 minuten mee bezig!
    2 Game or not 2 game!

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Hmm, ik heb nog nooit met Schalke gespeeld. Ik zal zo eens kijken of dit bij mij ook zo is. Online kloppen van bepaalde teams de namen sowieso niet, zelfs niet als je dit met een OF verhelpt of handmatig veranderd. Geen idee waarom, maar blijkbaar vind Konami dat leuker of zo

Jeugdinternational
    Ingeschreven
    Oct 2011
    heb het net geïnstalleerd en het werkt echt goed.

bedank HC

Moderator MrNRG1982's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Het laden gaat trager hierdoor toch?
    Wanna play? Come get some!

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ik heb daar echt nooit last van gehad, al speel ik ook zelden offline. Volgens mij zijn de verschillen met een goede OF minimaal of zelfs niet bestaand.

Ik wist niet of ik deze al gepost had, maar ik vind het wel gaaf om sommige teams een old school outfit te geven. Liverpool eind jaren '80
    foto(5).jpg

Forum Rechten