Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Hoe installeer ik een Option File

Wereld Voetballer van het Jaar Shopke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harderwijk Bekijk Berichten
    heb het net geïnstalleerd en het werkt echt goed.

bedank HC
    Harderwijk, zou je even willen kijken? Welke namen heb jij bijv. bij de Bundesliga staan als je naar de Edit modus gaat.
    2 Game or not 2 game!

Moderator MrNRG1982's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HairyCallahan Bekijk Berichten
    Ik heb daar echt nooit last van gehad, al speel ik ook zelden offline. Volgens mij zijn de verschillen met een goede OF minimaal of zelfs niet bestaand.

Ik wist niet of ik deze al gepost had, maar ik vind het wel gaaf om sommige teams een old school outfit te geven. Liverpool eind jaren '80
    Bijlage 152
    Pas je dat handmatig aan?
    Wanna play? Come get some!

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Yeah, Al moet ik nog even rode strepen op de mouwen doen Ik maak die shirts niet helemaal zelf hoor. Het logo en de sponsor haal ik van internet. Ik heb ook een oude van ManC, die zal ik straks wel posten (als ik het niet vergeet)

Echt top dit, dat dit kan.
    Maar heb dus eeb probleem, ik heb de stappen gevolgd, en versie 1 van die OP op mijn USB gezet.
    Wat gebeurd er als ik hem inn mijn PS3 duw, dan staat er dat die Data beschadigd is(Corrupted File).
    Ik heb een nieuwe USB dus daar ligt het niet aann, kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt, en hoe ik het eventueel zou kunnen oplossen?

Gr Ashley en alvast bedankt.

Jeugdinternational
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Je kan ff proberen om te Google je moet je USB op een bepaalde manier formatteren en daarna een mapje PS3/DATA maken.
    Als je er niet uitkomt hoor ik het wel

Heb alles gedaan... maar hoe lees ik mijn usbstick af op mijn ps3? Hij herkent hem wel maar zegt dat er geen titels zijn?

Laat maar, ik heb hem gevonden!

Pupil
    Ingeschreven
    Jul 2012
    ze hadden in plaats van die n power teams de zuid amerikaanse clubs moeten toevoegen was de file helemaal perfect geweest..
    mensen spelen niet veel met n power teams in nl toch of wel?

zitten de classic spelers er nog in?(vanwege meer uitdaging in ml)
    Laatst gewijzigd door R9NALDO; 01-08-12 om 16:55.

Hallo HairyCallahan,

Ja, ik vind option file ook belangrijk, alleen lukt het me niet. Hopelijk kan je hierbij mij helpen? want ik heb er 2 volle dagen over gedaan. Ik zal hier stappen vertellen hoe ik gedaan
    1. heb ik Winrar 64. bits gedownload(free download zonder licentie), is dat van belang?
    2. heb ik bestand option file van paul2478 PES2013 OF Latest Full Filev1.5.rar gedownload
    3. dan desktop van het bestand Paul laten uitpakken in winrar-archief, juist?
    4. er komt een map aan op bureaublad met naam paul2478 PES2013 OF Latest Full Filev1.5.rar
    5. dan moet ik nieuw map maken SAVEDATA of PS3
    6. dan kopieren dat bestand van paul naar savedata.
    7. Die map doe ik op USB-stick, en even controleren of er map erin staat, ja het staat in USB-stick.
    8. Mooi, dacht ik....dan doe ik stick in poort van PS3
    9. dan scroll ik op PS3-scherm naar GAME-Map
    10. ik zie daar desktop USB-stick 2.0 dan klik ik erop.
    11. Wat blijkt het dat er geen opgeslagen data op staat, zelfs met weergeven.
    12. Ik dacht dat het zo simpel was maar tevergeefs.

Snap je hier iets van? Doe ik iets fout?

Gr. MEGA-PESfan Alistair

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alistair Bekijk Berichten
    Hallo HairyCallahan,

Ja, ik vind option file ook belangrijk, alleen lukt het me niet. Hopelijk kan je hierbij mij helpen? want ik heb er 2 volle dagen over gedaan. Ik zal hier stappen vertellen hoe ik gedaan
    1. heb ik Winrar 64. bits gedownload(free download zonder licentie), is dat van belang?
    2. heb ik bestand option file van paul2478 PES2013 OF Latest Full Filev1.5.rar gedownload
    3. dan desktop van het bestand Paul laten uitpakken in winrar-archief, juist?
    4. er komt een map aan op bureaublad met naam paul2478 PES2013 OF Latest Full Filev1.5.rar
    5. dan moet ik nieuw map maken SAVEDATA of PS3
    6. dan kopieren dat bestand van paul naar savedata.
    7. Die map doe ik op USB-stick, en even controleren of er map erin staat, ja het staat in USB-stick.
    8. Mooi, dacht ik....dan doe ik stick in poort van PS3
    9. dan scroll ik op PS3-scherm naar GAME-Map
    10. ik zie daar desktop USB-stick 2.0 dan klik ik erop.
    11. Wat blijkt het dat er geen opgeslagen data op staat, zelfs met weergeven.
    12. Ik dacht dat het zo simpel was maar tevergeefs.

Snap je hier iets van? Doe ik iets fout?

Gr. MEGA-PESfan Alistair

Dag megaPESfan

Ik denk dat ik weet wat t probleem is. Je moet de map die op de USB-stick staat PS3 noemen. Dan zou je PS het moeten zien. Zoniet laat t nog ff weten. Dan kennen we verder kijken.
    PES fan for life!!!!

Forum Rechten