Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Voetballen in het echte leven

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Haha ik begin morgen weer...

Veel plezier man!

Europese Subtop speler Candeman23's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Hoe verloopt jullie seizoen mannen? Nog paar foto's, videos? Lijkt me leuk om jullie in actie te zien

Bij mij loopt het erg goed. Ik speel in A1 klasse 1, me positie is nummer 10 ala messi. Ik speel tegenwoordig ook tennis. Dat is erg moeilijk omdat het individueel is maar dat is ook echt een leuke sport!

Wereld Voetballer van het Jaar Shopke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Vroeger jarenlang gevoetbald in de jeugd. Altijd linkshalf/buiten/back. Ik ben nooit een groot talent geweest, maar wist me altijd goed in te zetten voor wedstrijden en deed het dan vaak redelijk verdienstelijk.

Later in mijn twintiger jaren heb ik twee seizoenen in een vriendenteam gevoetbald. Was erg leuk. Ging nergens om, we rookte zelfs in de rust! Vorig jaar ook nog gevoetbald, maar op het einde van het seizoen gestopt. Omdat ik direct in mijn eerste wedstrijd mijn pols had gebroken na een aanvaring met de keeper.

Doe mij maar PES!
    2 Game or not 2 game!

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012
    eerste trainingen vorige week werden afgelast, evenals de wedstrijd afgelopen weekend. Deze week denk ik weer hetzelfde. Dit is mijn eerste seizoen veldvoetbal. Ben keeper en specialiteit is 1 op 1 Was afgelopen zomer gescout op een toernooitje. Ben 3 jaar lang zaalkeeper geweest hiervoor en daarvoor 16 jaar ijshockey gespeeld.

Maar goed we hadden de laatste wedstrijd voor de winterstop dik verloren. Als we hadden gewonnen stonden we bovenaan. Maar goed nu nog genoeg wedstrijden om wel 1e te worden en te blijven. Speel bij het 5e van BVCB(berschenhoek)

Succes iedereen in de 2e seizoenshelft straks. !!!!
    PES fan for life!!!!

Forum Rechten