Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Suggesties gewenst!

Moderator Kinglars's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrNRG1982 Bekijk Berichten
    Ik vind het eigenlijk een uitstekend idee! En dan vanaf 2015 weer instromen.. Lars: wat vind jij?
    Als er genoeg deelnemers zijn is het zeker een idee.

Kijk maar hoever je komt qua deelnemers Candeman dan wil ik eventueel wel een competitie opzetten en begeleiden
    Als je niet scoort win je ook niet!

A1 speler
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ja voor een Pes 2013 Cup of league ben ik zeker wel te porren !!!

Eredivisiespeler Andy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    wat een onzin om weer pes 2013 te spelen leer om gaan met verandering of stop er mee denk ik

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk Berichten
    wat een onzin om weer pes 2013 te spelen leer om gaan met verandering of stop er mee denk ik
    Rustig maar Andy iedereen mag een mening hebben en je hoeft niet mee te doen....

Europese Subtop speler Candeman23's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Waarom veranderen? Je hebt een spel gekocht. Wil je dan gelijk jaar laten stoppen. Pes 2014 is gewoon nket goed. Konami zegt dat ze veel gaan veranderen, nou volgens mij is er te veel veranderd. Ik zeg niet dat je moet stoppen met pes 2014. Ik wil alleen zeggen dat je niet gelijk moet stoppen met pes 2013 want dat is toch wel de beste pes ooit? ( ook pes 6 )

Pes 2013 is is gewoon perfecr gemaakt alleen lange ballen zijn te krachtig en er zijn veel laggers. Voor de rest is het gewoon super spel!

Vorig jaar waren er zo veel en sirieuze mensen die meededen met competitie. Als ik nu naar competitiestand kijk zie ik dat veel mensen teruggetrokken zijn.

Ik ben een trouwe pesholland fan. Ik kijk elke dag naar forum om te kijken hoe het gaat. Kort samengevat zie ik gewoon dat veel mensen hun plezier hebben verloren.

Als mensen Pes 2014 zat zijn kunnen ze gewoon weer pes 2013 spelen. Als er genoeg deelnemers zijn dan kunnen we competitie maken en dan knallen!
    Verdedigen is de beste aanval.

Ingeschreven
    Mar 2013
    is het mogelijk dat je te kort schoot op pes2014 dat je het plots niet meer leuk vond candeman

Ingeschreven
    Apr 2012
    is het mogelijk dat je te kort schoot op pes2014 dat je het plots niet meer leuk vond candeman
    Dan schiet iedereen te kort Andy. Veel mensen stoppen door deze versie. Ik vind het ook geen goede versie. Ik speel alleen nog voor Pesholland. In potentie een goed spel alleen teveel fouten.... irritante fouten ook waardoor je spel plezier kan weg gaan. Kortom ieder zijn mening. En Candeman stak met 2013 ver boven de rest uit dus denk niet dat hij te kort schoot.... kijk bv naar Oneill vond t ook niet leuk meer maar gaat het weer proberen.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

1e elftal amateurs thechef999's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2013
    halloooo je gaat toch ook niet weer pes 1998 opnieuw spelen omdat ronaldo 9 heeft van speed dat we terug moeten in de tijd e nee dit is meer dan ooit "real life" gedaan of toch bijna te scoren van 50 meter

Ingeschreven
    Mar 2013
    vind ik ook nu is het gedaan met sprinten tot aan de goal met ronaldo of te scoren van 100 meter

Forum Rechten