Een prijs pot voor de eerste tweede en derde plaats van de divisies ( kan verschillen per divisies en hoef geen hoge prijs te zijn ).

bijvoorbeeld
divisie 1:
1ste plaats - 5.000.000 pfh
2de plaats - 3.500.000 pfh
3de plaats - 1.500.000 pfh

divisie 2:
1ste plaats - 7.000.000
2de plaats - 5.000.000
3de plaats - 3.500.000

Dan is de strijd om 1ste te worden ook veel leuker en meer sirieus (verliezen is nooit leuk of het nou om pfh gaat of niet)

Reden waarom ik hiermee kom :
ik speel momenteel in divisie 5c waar ik veel geld kan maken heb alleen een erge kut team met 2 echte goeie spelers alleen. Kan best spelen sta momenteel ook 1ste in de poule. Kans dat ik 1ste word in de poule is zeer groot alleen win ik er niks mee en moet ik naar een hogere divisie met deze team zonder echte wereldspelers. ik heb zelfs de neiging nu om gewoon express te verliezen om in divisie 5 te blijfen voor het geld tot ik hele goeie spelers kan kopen ( ga ik niet doen hoor haat verliezen ).
Als ik een nette prijs kon winnen om spelers te halen was het leuker geweest om 1ste te worden en promotie te krijgen naar hogere divisie vandaar dit idee.

Ben ervan bewust dat je in divisie 4 de zelfde salaris krijgt als in divisie 5 maar ik vertel heel deze verhaal gewoon zodat je beetje begrijpt wat ik bedoel.

volgens mij werkt het in de echt ook zo dat de eerste 3 clubs een prijzenpot kunnen winnen weet het niet zeker.
maar aangezien jullie al zo ver zijn gekomen met pfh op tranfers belasting mino en cups enso leek dit me ook wel mogelijk om te doen het is natuurlijk geen echt geld.
tis maar een idee !

met vriendelijke groet,
AJ_Harpal