Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 83

Onderwerp: PES 2017 - Het MYCLUB topic

Nog meer mensen die last hebben dat de cursor wisselt na een klutsbal maar dat de bal voor je voeten ligt en de cursor wisselt naar iemand die verder weg staat waardoor je de bal verliest ?

C1 selectiespeler
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Dit nog niet meegemaakt.

Afgelopen week redelijk Pes gespeeld, potjes gingen over het algemeen met winst naar mij.
    Het viel mij 1 ding op dat je redelijk goed kan spelen met langzame verdedigers. De spitsen die echt Super snel zijn houd je redelijk bij.
    Het is niet zo meer dat ze als een KOGEL van je verdedigers weg lopen.
    Dit vind ik wel een positief punt! ik speelde met PES 16 met Abel Hernandes in de SPITS die gast had 96 / 97 speed en Acceleratie, ik ging er als een kogel vandoor bij de langzame verdedigers. Echter in deze PES 17 is dat een stuk minder.

Heb een spelertje Rafa Silva dit is echt een BEEST super goede en speelt echt super lekker.

Wereld Voetballer van het Jaar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik vind het wel echt een positieve verandering tov 2016. Speelt veel soepeler. Keepers zijn beter. Ik heb trouwens lloris uit een zwarte bal.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

C1 selectiespeler
    Ingeschreven
    Dec 2014
    [QUOTE=JeffMania;54940]Ik vind het wel echt een positieve verandering tov 2016. Speelt veel soepeler. Keepers zijn beter. Ik heb trouwens lloris uit een zwarte bal.

Ik vind het persoonlijk ook wat lekkerder spelen.
    Alleen met de Agents heb ik nog niet echt veel mazzel gehad.
    Laat ook in vervolgens mijn kinderen draaien ik heb al 20x aan het rad gedraait alleen maar zilveren troep spelers.
    Mijn jongste zoon draaide en haalde Lucas Leiva van Liverpool eruit. Gouden bal best een sloper als een verdedigende middenvelder.

Ingeschreven
    Oct 2013
    Ik kan mn draai nog niet echt vinden, vorig jaar zonder veel moeite in een keer door naar D3. Mezelf nu met moeite door D8 heen geworsteld

C1 selectiespeler
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JHM Bekijk Berichten
    Ik kan mn draai nog niet echt vinden, vorig jaar zonder veel moeite in een keer door naar D3. Mezelf nu met moeite door D8 heen geworsteld

Net 2x gedegradeerd, speelde D4 en nu D6. Voor mij vooral problemen dat ik niet echt een snelle spits heb, kom gewoon weg snelheid te kort.
    Icardi en heb Muller voor zijn op zich redelijk maar met 80 snelheid, is het net iets te weinig.

Mijn vleugels zijn echt goed bezet met echt super snelle MOnsters, Willian, Rafa Silva, Feghouli, Bellaribi en nog 2 snelle waarvan ik de naam niet weet.

Mijn verdediging is echt prut.
    moet het doen met verdedigers, vanuit de onderste regionen van de Premier league.
    Wacht dus nog steeds op een goede CV

Myclub online is echt waardeloos!! Offline en online tegen vrienden speelt ie super wereld van verschil zeg

Ingeschreven
    Oct 2013
    Bij mij loopt hij prima online, zo'n 25 wedstrijden gespeeld waarvan 20 gewoon vloeiend, 4 met wat vertraging en 1 schokkend beeld.

Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phenominal Bekijk Berichten
    Net 2x gedegradeerd, speelde D4 en nu D6. Voor mij vooral problemen dat ik niet echt een snelle spits heb, kom gewoon weg snelheid te kort.
    Ik begin mn draai weer te vinden lijkt het op, laatste 6 wedstrijden er 5 gewonnen, helaas één lagger dus die drie punten was ik kwijt. Als je een snelle spits wilt dan zul je toch echt opzoek moeten naar de scouts voor Aubameyang. Aguero en Messi zijn ook snel, maar die rennen er zelden een verdediger met gemak uit.

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Bij mij ging het eerst top, ben tot 900 rating gekomen ofzo. Daarna te vaak nog verliezen.

Ik blijf maar wachten op een perfecte trainer met mijn opstelling en instellingen.. Ik blijf het irritant vinden dat je dat niet zelf kan doen

Forum Rechten