Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 83 van de 83

Onderwerp: PES 2017 - Het MYCLUB topic

Wat een ziek team heb jij CRJ999. Ik kan er alleen van dromen. Ik heb vandaag 26x gespind, geen enkele zwarte bal. Wel genoeg gouden. Ik heb nu in totaal 114x gespind, waarvan 14x een topzaakwaarnemer en de rest met een speciale zaakwaarnemer. 1 zwarte bal (Cech). Ligt dat nou aan mij, of is dat te ziek voor woorden? (in negatieve zin) :-[

B1 speler
    Ingeschreven
    May 2013
    Heb pes 17 pas gekregen )) ik loop lekker achter... Heb echte slechte spelers. Gisteravond word ik met iemand met 940 punten gekoppeld tijdens mijn 2e wedstrijd! belachelijk!

Kunnen jullie enkele beginspelers aanraden die het gewoon goed doen zoals een willems die linksback staat!

C1 selectiespeler
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meesterp Bekijk Berichten
    Heb pes 17 pas gekregen )) ik loop lekker achter... Heb echte slechte spelers. Gisteravond word ik met iemand met 940 punten gekoppeld tijdens mijn 2e wedstrijd! belachelijk!

Kunnen jullie enkele beginspelers aanraden die het gewoon goed doen zoals een willems die linksback staat!
    Even een simpele tip. Voor in begin ga voor L Traore van CSKA moskou!
    Deze gast is zwaar irritant! ga op level 1 spelen tot dat je een aantal goede spelers hebt en ga dan naar level 2 3 etc...

Ik heb zelf een redelijk tot goed team :P

Thierry Henry - Thomas Muller - Ibra - Messi- Iniesta - Willian - Ramos - Courtouis - Bellarabi - Pjanic - Jardel CB - Niangolan -Robben-
    En nog een aantal beesten. Echter word ik een beetje klaar met PES was een groot FAN.
    Echter ik mat bijna iedereen af, echter gasten met ratings boven de 930 neem ik vrijwel niet serieus!
    Sta dan 2- 0 voor of maak net de 2- 0 gaat op eens de connectie van TOP naar SLECHT! waardoor ik dus wederom geen punten krijg.

Dit voorval gebeurt alleen bij gasten met hoge ratings, dus gasten die zeggen mijn rating is 940 of 1000 bewijs maar eens dat je echt goed bent!
    heb zelf 900 gehaald ben nu gezakt naar 810 door de vele verlies partijen. Ik kan voordat een wedstrijd begonnen is zien of het een quiter is.
    Gister kwam ik er 1 tegen dat was echt een ANTI CLIMAX!
    440 wedstrijden gespeeld! 412 gewonnen en 18 gelijk en 10 wedstrijden verloren! kom op dit gaat nergens over zoveel LAGGERS en QUITERS zijn er!
    Jammer ben groot fan van PES maar die domme kinderen met een LAG SWITCH verzieken het!

Forum Rechten