Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 83

Onderwerp: PES 2017 - Het MYCLUB topic

C1 selectiespeler
    Ingeschreven
    Dec 2014
    JHM krijg jij deze spelers doormiddel van eerst op die agents te bieden of draai jij gewoon luk raak aan het rad? en kreeg je ze dan?

Mij is het namelijk nog niet gelukt om een redelijke agent te krijgen van minimaal 4 sterren voor onder de 25.000 GP

Wereld Voetballer van het Jaar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Meeste wel. Ik spaar al mijn scouts op, heb er nu 100. Bellarabi, Hulk, Ziyech, El Ghazi, Schone, Bazoer, Ronaldo allemaal via scouts. Ik heb wel via het achtion house enkele scouts moeten kopen op bepaalde spelers te krijgen zoals Christiano Ronaldo.

L. Traore: gratis uit combinatie
    Ziyech: gratis uit combinatie
    El Ghazi: gratis uit combinatie
    Schone: gratis uit combinatie
    Hulk: gratis uit combinatie
    Bellarabi: gratis uit combinatie
    Krul: 1 Ajax scout 3 sterren gekocht
    Bazoer: 1 Ajax scout 3 sterren gekocht
    Joe Hart: 1 Torino 3 sterren scout gekocht (gecombineerd met een 5 sterren scout)
    Ronaldo: 1 Portugal scout 5 sterren gekocht.

C1 selectiespeler
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JHM Bekijk Berichten
    Meeste wel. Ik spaar al mijn scouts op, heb er nu 100. Bellarabi, Hulk, Ziyech, El Ghazi, Schone, Bazoer, Ronaldo allemaal via scouts. Ik heb wel via het achtion house enkele scouts moeten kopen op bepaalde spelers te krijgen zoals Christiano Ronaldo.

L. Traore: gratis uit combinatie
    Ziyech: gratis uit combinatie
    El Ghazi: gratis uit combinatie
    Schone: gratis uit combinatie
    Hulk: gratis uit combinatie
    Bellarabi: gratis uit combinatie
    Krul: 1 Ajax scout 3 sterren gekocht
    Bazoer: 1 Ajax scout 3 sterren gekocht
    Joe Hart: 1 Torino 3 sterren scout gekocht (gecombineerd met een 5 sterren scout)
    Ronaldo: 1 Portugal scout 5 sterren gekocht.

Wat was je kwijt voor die gekochte Portugal scout?
    Ik zag laatst dat er een scout wegging 5 Stars van Real Madrid voor 390.000 GP!!!! dat heb ik lange na niet!

Wereld Voetballer van het Jaar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phenominal Bekijk Berichten
    wat was je kwijt voor die gekochte portugal scout?
    Ik zag laatst dat er een scout wegging 5 stars van real madrid voor 390.000 gp!!!! Dat heb ik lange na niet!
    222.000 gp.

Pupil
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Mijn Team Vedanne

Neymar De Jong Götze

Witzel Yaya Toure

Fernandinho

D.Carvahal Danilo
    Barzagli Benatia

Sirigu

Trainer: D. Simeone

Momenteel D1 en top100
    Twitch streamer: Szura_91

https://www.twitch.tv/szura_91

Nederlands Elftal speler
    Ingeschreven
    Oct 2012
    nou nou nou boyz gister draai ik gewoon RONALDO.

wat een beest

C1 selectiespeler
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Even de hele pul van de nieuwe gezichten agents leeg gedraaid moet nog 3 gouden ballen en dat heb ik ze allemaal.

Heb gedraaid :
    Pjanic
    Jardel
    D. PEROTTI
    G. XHAKA
    Laporte
    ILLIC
    HEUNG-MIN SON
    Dennis Suarez
    En had zelf al Ben Yedder

Dus was erg blij met deze agent vooral met de verdedigers Jardel laporte en Pjanic CM.

Zelf heb ik verdedigers achterin staan Wollscheid en Glik of Huth.
    Deze gasten zijn echt traag maar het valt mij op dat bij PES 17 het helemaal niet zo belangrijk is als je snelle central backs heb.
    Je houd de Ronaldo`s Messi en sterlings echt goed bij met 60 tot 70 snelheid verdedigers. Belangrijkste is dat ze groot zijn! en goed kunnen koppen.
    Mijn central Backs Wollscheid Huth en glik zijn alle bijna 2 meter. dus kop duels winnen ze wel van de meeste.

Probleem blijft echter alleen de zijkanten bij PES 17 lijkt het nog extremer te zijn dan bij de vorige delen. Alles via de zijkant en dan de AUTOMATIC shit, L1 en rondje voor de perfecte voorzet wat heel moeilijk weg te koppen is. ( hebben mensen daar een tip voor mij voor? )

C1 selectiespeler
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Even tip voor iedereen, denk dat deze tip bij de meeste wel bekend is.

Maar kwam er pas afgelopen week pas achter.
    Ik plaats meestal mark settings op goede vleugel spelers, echter was er laatst wat raars aan de hand een links back van de tegen partij stond links voor, het hele team was veranderd.
    Ik merkte ook dat tijdens mijn spel iedereen de verkeerde kant op liep.

Wat bleek nou hij had dus 2 opstellingen, de begin opstelling had bij 3 - 5 -2 en toen ( opstelling waarbij ik alles mark settings deed. ) en toen het spel begon veranderde hij meteen in 4-1-2-3 hij veranderde meteen naar een andere coach dus. ( opstelling 3). Dit was dus het probleem dat al mijn spelers verkeerd liepen te dekken.

Ik heb dat dus nu ook gedaan en je ziet gewoon echt dat veel tegenstanders mark settings plaatsen op spelers. En als dat het geval is en jij verandert je opstelling heb je daar echt super veel voordeel van.
    Je hebt dus echter wel 2 coachjes nodig met totaal verschillende opstelling.

Na ongeveer 30 keer spinnen in totaal, 1 zwarte bal gehad. Keeper Cech. Dan maar spelers regelen via de scouts.

Hoi gasten, ben nieuw dus zal het ook even vermelden.

Ik heb eigenlijk best veel zwarte ballen (ook wel veel gecoind)
    Maar mijn vast team is eigenlijk zot, maar daar speel ik myclub voor om het beste mogelijk op te zetten haha...

Aanval : Ibrahimovic Ronaldo Messi Bale Neymar
    Middenveld : Matuidi Isco N.Matic Vidal Debruyne
    Verdediger : Boateng T.Silva Aurier Alaba (ik gebruik Vidal als backup CV of LB/RB) (Matuidi is backup LB)
    Keeper : M.Neuer M.Perin

Ik sta nu 965 met een winstpercentage van 74.5 maar de 1000 aantikken is zooo waar met dit team, bij elke winst maar 2 punten tenzij x5 matchen...
    Maar ik speel liever met goede spelers, heb mijn ploeg eens verzwakt maar zwaar in de mist gegaan!

Forum Rechten