Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 57

Onderwerp: Option Files Xbox 360

Pupil
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Zijn er mensen die hem zonder de datapack al geïnstalleerd hebben? Ik ben erg benieuwd of het spel er weer zo traag van wordt... Dat vond ik wel echt een groot minpunt bij de vorige PES namelijk.

C1 selectiespeler Schonaldinh0's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cherkov Bekijk Berichten
    Zijn er mensen die hem zonder de datapack al geïnstalleerd hebben? Ik ben erg benieuwd of het spel er weer zo traag van wordt... Dat vond ik wel echt een groot minpunt bij de vorige PES namelijk.
    Dit jaar zorgt de option file niet meer voor de 'irritante' vertraging binnen de menu's van PES. Je zult niet merken dat je een option file hebt geïnstalleerd, volgens de makers (DJDaymos en OnlyProEvo) is hij zelfs sneller geworden. Ik heb de option file al geïnstalleerd, later ook weer verwijderd omdat ik datapack 1 er sowieso op wil hebben. Ik heb geen vertraging gemerkt zoals in PES2012, man wat was dat irritant

Status option fiel: Option file is nog niet uit helaas, ik denk dat dat vanavond wordt. Gisteravond is wel de PS3 option file gereleased. Heb geduld. PES spelen met alle licenties heeft voor mij echt meerwaarde.

Ingeschreven
    Sep 2012
    HIJ IS UIT!!!!

De option file van DJ Daymos en OnlyProEvo, check deze link voor alle informatie http://forums.onlyproevolutions.com/...php?f=57&t=788

Er zijn dus twee versies:

V1.5 Premier League, Liga zon sagres en nationale teams correct. (Met deze file kun je online blijven spelen)
    V2 NPower championship en Bundesliga ook aanwezig. (dit is de offline file)

Er is echter wel één ding dat belangrijk is om te vermelden. V1.5 werkt met DP1 van Konami. V2 werkt niet met de DP1 van Konami.
    Tenslotte; Deze option file maakt je XBOX niet tergend langzaam zoals de vorige versie.

Deze option file is echt een must voor mij en kan ook iedereen aanraden deze file te gaan toepassen, uiteraard ga ik voor V1.5 wil wel online blijven spelen, zonder vastlopers

In oktober, na DP2, komt er een nieuwe versie waarin de bundesliga, npower champoionship en alle transfer verwerkt zitten, met deze file kun je dan ook online gaan.

Ik zou zeggen check de link en mochten er vragen zijn, ik ben beschikbaar.
    Laatst gewijzigd door Schonaldinh0; 04-10-12 om 09:12.

Moderator MrNRG1982's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schonaldinh0 Bekijk Berichten
    HIJ IS UIT!!!!

De option file van DJ Daymos en OnlyProEvo, check deze link voor alle informatie http://www.onlyproevolutions.com/201...e-v1.5-v2.html

Er zijn dus twee versies:

V1.5 Premier League, Liga zon sagres en nationale teams correct. (Met deze file kun je online blijven spelen)
    V2 NPower championship en Bundesliga ook aanwezig. (dit is de offline file)

Er is echter wel één ding dat belangrijk is om te vermelden. V1.5 werkt met DP1 van Konami. V2 werkt niet met de DP1 van Konami.
    Tenslotte; Deze option file maakt je XBOX niet tergend langzaam zoals de vorige versie.

Deze option file is echt een must voor mij en kan ook iedereen aanraden deze file te gaan toepassen, uiteraard ga ik voor V1.5 wil wel online blijven spelen, zonder vastlopers

In oktober, na DP2, komt er een nieuwe versie waarin de bundesliga, npower champoionship en alle transfer verwerkt zitten, met deze file kun je dan ook online gaan.

Ik zou zeggen check de link en mochten er vragen zijn, ik ben beschikbaar.
    Misschien toch maar weer eens installeren.. Zal jou wel contacten als het niet lukt
    Wanna play? Come get some!

Ingeschreven
    Sep 2012
    Alle transfers worden na de DP2 verwerkt, dus daar is nog even geduld geboden. Dat is dus na eind volgende week. Daymos zal dan een V3 uitbrengen met shirts uit alle competities, landen, en zelfs juiste teaminstellingen (tactics) zoals een team in het echt speelt. Te vet!

Moderator MrNRG1982's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schonaldinh0 Bekijk Berichten
    Alle transfers worden na de DP2 verwerkt, dus daar is nog even geduld geboden. Dat is dus na eind volgende week. Daymos zal dan een V3 uitbrengen met shirts uit alle competities, landen, en zelfs juiste teaminstellingen (tactics) zoals een team in het echt speelt. Te vet!
    Ok, ik ben overtuigd!
    Wanna play? Come get some!

Beheerder ManoMoker1982's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Weten jullie al of het menu en de laadtijden langzamer worden?

Want dat vind ik echt drama!

Pupil
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ja dat was echt vervelend, maar Schonaldinho zegt enkele posts hierboven dat het volgens de makers niet meer trager wordt in deze versie!

Dus als er een serieuze OF komt met álle transfers ook erin ga ik hem wel erop zetten, maar nu nog niet want ik heb zelf al heel veel transfers doorgevoerd.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik ga hem vanavond erop zetten. Ben benieuwd, had gister een verkeerde versie te pakken. Ik zal mijn ervaringen posten.
    Mocht jezelf trouwens aan de slag willen met echte spelersnamen etc. Hier nog een leuke link naar de echte namen van de nationale spelers en klassieke spelers: http://pesplayernames.blogspot.fr/

Voetbal Legende
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Ik wacht met het installeren van die OF totdat voglende week die update geweest is. Als hij inderdaad niet traag wordt, dan ga ik hem zeker installeren.

Forum Rechten