Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: GTMpro option file dlc compatible

GTMpro option file dlc compatible

Op www.freewebs.com/gtmproworld/ kun je de op dit moment beste en meest complete OF voor ps3 downloaden. je moet je gratis registreren, maar dan heb je een OF die gedurende komend jaar regelmatig wordt geupdate en te installeren is nadat je de patch en data pack dlc hebt geïnstalleerd.

Ondertussen is www.winningelevenblog.com ook bezig met een grote OF,maar die is er nog biet,dus kun je het best voor die van gtmproworld gaan!

Dit zijn die updates voor PES12, klopt dat? Dus alle laatste transfers enzo zijn hier bij inbegrepen?
    Ik dacht dat je dit gewoon kon downloaden in PES12 zelf (update's heb ik het dan over). <>Maar ik kan het verkeerd hebben dus vandaar dat ik even wilde reageren op deze topic.

Hoor/lees het wel weer

Updates gaan via pes ofs als deze zijn voor alle originele teams en tenues

Heb die OF gedownload van freewebs maar als ik de usb op PS3 aansluit zegt ie dat er beschadigde data op de usb staat! Echt heel vaag!

Hoe heb jij het dan gedaan, kan je het uitleggen? (misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan) Alvast bedankt!

Miss heb je de verkeerde, controleer de bles code die op de rug van je gamehoes staat met de versie die je hebt gedownload, als ie dan op je USB stick in de map PS3/savedata staat zou het denk ik eerder aan deformat van je USB stick liggen... gister nog werkend op 4 ps3s gezet!

Het is me al gelukt, had het in een verkeerd mapje staan! Prima update trouwens!

Kleine update verschenen op de site, hiermee vervang je de engelse npower league met de spaanse 'eerste divisie'. Als het je niets interesseert kun je deze update gewoon overslaan!

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk

heeft iemand nog de bestanden van de patch van gmt pro world ? (voor pes2011)...
    de links die ik kan vinden werken niet

Playstation Gebruikers
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Heej, zijn er nog spelers die wel graag met een OF willen spelen maar niet goed snappen hoe dit werkt of zo? Ik vind PES sinds ik met Option Files speel namelijk een stuk beter ogen. Laat het maar weten, dan leg ik het je uit:-)
    Laatst gewijzigd door HairyCallahan; 15-02-12 om 14:33.

Forum Rechten